Länka till specifikt avsnitt

Hej, jag skulle vilja kunna länka till avsnittet om ingress som precis sändes i P4 örebro. Hur gör jag det? Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej!

    1. Leta upp rätt avsnitt av Förmiddag i P4 Örebro (till exempel genom deras tablå)
    2. Spola (eller spela!) fram till 18 minuter, när inslaget började
    3. Klickad på den lilla fäll ut-pilen bredvid volymknappen
    4. Välj sedan dela (under informationen om avsnittet)
    5. Bocka i "från tidpunkt"
    6. Då ser du denna fina länk http://t.sr.se/2iIRFyb, som går till rätt del av programmet!

    Trevlig lyssning! (Hör av dig om det inte fungerar eller om du vill ha en tydligare beskrivning på hur man gör.)

    Annika Webbmaster