Länka till ett klipp med angiven starttid

Hej

Går det att länka till ett klipp, men att det redan ligger en bestämd starttid?
Det är inte så optimalt att länka till klipp och hänvisa personen att spola fram.

Kommentarer

  • Hej
    Vi har den funktionen för sändningar och poddfiler, men inte de, oftast kortare, ljudklippen. Den nås i webbspelaren i utfällt läge. Via Dela-länken kan man sedan välja tidpunkt att dela från.
    Mvh
  • Korrigering
    Även korta ljudklipp har funktionen men inte om man startar dem från vår förstasida. Däremot om man klickar in sig i den fylligare artikeln, och startar ljudklippet därifrån, så finns samma delafunktion med möjlighet att välja starttid.
    Mvh