Länk trafikredaktionen Västernorrland

Hejsan
Vill ni ge mig länken för att prenumerera på trafikradion i Västernorrland? Det funkar inte via er hemsida. Jag har RSS-läsare Feedly. (Jag fick tidigare en länk för Östergötland men den behöver jag inte.) tack på förhand.

Kommentarer

  • Hej
    Här är länken till Västernorrland:
    https://api.sr.se/api/rss/traffic/2863

    mvh

  • Hejsan! Jag är lite korkad. Får det fortfarande inte att funka. (Ser andra områden - ej Västernorrland) Kan du ge mig steg för steg instruktioner för Feedly. Appen ovärderlig när jag pendlar Sundsvall - Härnösand.
  • Hej
    Kopiera länken ovan, gå in i Feedly, klicka på 'Add new content', klistra in länken där det står 'Type a name, topic or paste a URL', klicka på resultatet som kommer upp (Trafikredaktionen) och sedan 'Follow'.

    Om det inte fungerar så får du tyvärr vända dig till Feedly för mer hjälp.

    mvh