länk till sommarjobb fungerar ej.

https://karriar.sverigesradio.se/jobs/95299-p4-varmland-soker-semestervikarier?ref=platsbanken

Hej!
Jag försökte söka sommarjobb hos er på sidan ovan, dock så fungerade inte länken vidare.....

Kommentarer

  • Tack för att du rapporterade in felet!

    Jag tror att det egentligen är det formulär som ligger under själva arbetsbeskrivningen du ska använda (det såg ut så på andra lediga tjänster), men jag ser till att Maritha Widlund, som står som kontaktperson för frågor om rekryteringen, får veta detta.

    Lycka till med själva jobb-sökandet
    Annika Webbmaster
  • Hej Emilia!

    Tack för ditt mail. Tyvärr låg det kvar en felaktig länk i annonsen som nu är borttagen. Som Annika skriver så ligger ansökningsformuläret direkt under själva arbetsbeskrivningen och det är där du registrerar dina uppgifter.
    Välkommen med din ansökan!
    vänliga hälsningar
    Maritha Widlund
    HR-partner