Långsam app

Hej,

SR-appen är jättebra men den är otrooligt seg när man vill starta direktsändning av era kanaler. Ibland kan det ta upp till en minut eller så ger jag upp. Varför är det så?

Det är nog inget fel på min uppkoppling för jag streamar mycket annat utan problem.

Hälsningar,
C

Kommentarer

  • Hej!

    Brukar den vara så seg, eller är det ett nytt problem?

    I dag (och i viss mån tidigare i veckan, men inte lika allvarligt), har vi något problem med utsändningen. Ifall ditt fel pågått längre än så, vill jag veta vad det är för telefon och felsöka det separat!
    Annika Webbmaster