Längre tid på sovtimern

Skulle uppskatta om det gick att få 2 timmars sovtimet. Perfekt för Karlavagnen och sportsändningar.
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Lars!
    Tack för bra tips! Jag tar upp det med utvecklarna vid nästa möte. God fortsättning! 😀
  • Hej!
    Jag har ett universal-tips som inte enbart är löser problemet när det gäller vår egen app, utan fungerar med alla ljud-appar på Ios:
    Använd telefonens eller plattans inbyggda timer!

    Starta det du vill lysna på. Gå sedan in under den inbyggda timer-funktionen och ställ in tiden. Under "när tiden går ut" kan du välja mellan olika ljud. Längst ned bland ljuden finns valet "Sluta spela", som gör att timern + ljudapp får en insomningsfunktion!

    Jag hoppas och tror att det kan lösa ditt behov.
    Annika Webbmaster
    Bästa svaret
  • Stort tack! Lyssnade på P3 Soul om Chic när jag såg ditt meddelande.
    Följde din instruktion, satte 1 minut och sedan tystnade programmet.
    Tråkigt att Apple gömt funktionen längst ned, jag kände inte till den tidigare.
    Utmärkt lösning då den är så användbar och flexibel!

  • Bra att beskrivningen gick att följa och fungerar även hos dig. Jag är osäker på om det ser ut på detta sätt på alla Ios-enheter, men någon liknande funktion bör finnas.
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Vi kommer att ge ett "två-timmars-alternativ" även i vår egen app. Tack för det förslaget!
    Annika Webbmaster