Lägga till i "Min Lista"

Frågan gäller webb-sidan sverigesradio.se. Hur lägger jag till något till "Min Lista"?

Kommentarer

  • Hej Peter!

    Det är bra att veta att vi tyvärr ännu inte kan lägga alla ljud i Min lista", utan endast hela avsnitt.

    Om du går till en lista med alla avsnitt av ett program så kan det se ut så här:

    Om du klickar på ett + Min lista så läggs avsnittet till.

    Listan återfinner du sedan under Meny - Min lista.

    Hör av dig om du behöver tydligare instruktioner och ge gärna exempel på vad det är du i så fall skulle vilja lägga till i listan!

    Annika Webbmaster