Lägg till enklare till - och sortera program i - "Min Lista"?

Hej!

För att lägga till t.ex avsnitt av Vetandets värld till "Min lista" räcker det att klicka på knappen som finns i listan med avsnitt.

För att göra samma sak med t.ex inslag i Studio Ett, P1-Morgon eller Godmorgon Världen krävs att man klickar sig in på det enskilda inslaget och klickar bakåt igen - onödigt omständligt. Går det kanske att lägga till länkar på den övergripande programsidan även här?

En annan sak som vore fantastiskt bra att få till vore möjligheten att FLYTTA TILLAGDA PROGRAM i "Min Lista".

Nu läggs ju det SENASTE man lagt till FÖRST i listan - vilket man kanske inte vill?

NÄST BÄST vore om det i stället hamnade sist - d.v.s om man börjar spela sin lista och under tiden lägger till nya avsnitt hamnar de inte OVANFÖR det man spelar utan UNDER och spelas därmed automatiskt när det första är slut.

Tack för ordet!

Kommentarer

  • Hej!
    Jag håller med Niklas i allra högsta grad. När jag ska göra upp Min lista börjar jag av naturliga skäl med det program jag först och helst vill höra. Och då hamnar det i botten! Helst skulle jag vilja kunna flytta dem inbördes eller åtminstone lägga det först inlagda överst i spellistan.
    Tacksam för listan. Den räddar mina nätter!
    Inger
  • Hej!

    Nu går Min lista att sortera, och jag hoppas att det underlättar något!
    Annika Webbmaster
  • Hej Annika!
    Jättebra! TAck så mycket! Nu kan jag ändra och lyssna i den ordning jag vill för tillfället.

    Inger