Ladda ner vågskvalpet

Hej,

När jag försöker ladda ner ljudfilen med vågsvalpet via sidan
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=132&artikel=3567911
Så verkar ljudfilen inte finnas kvar.
Finns det möjlighet att lägga tillbaka ljudfilen?

Med Vänlig Hälsning, Einar

Kommentarer

  • Hej!
    Jag ska försöka jaga fram filen igen.
  • Hej,

    Jag letade i mina gömmor, och har den faktiskt själv liggande på min stereo i FLAC format. Så jag klara mig. Om ni behöver den får ni säga till.

    Med Vänlig Hälsning, Einar
  • Hej!

    Vågorna finns även här, där länken fungerar:
    https://sverigesradio.se/sida/avsnitt/495160?programid=4740

    Vi försöker leta upp alla felaktiga länkar och dirigera om dessa!
    Annika Webbmaster
  • Jag hoppas att jag har hittat alla felaktiga länkar på våra egna sidor. Om du dyker på ytterligare något ställe där vi länkar fel, så vill vi förstås veta det.

    Tack för att du uppmärksammade oss på felet och för ditt erbjudande om flac-filen!

    Trevlig sommar
    Annika Webbmaster
  • Jag kan inte lyssna pâ mina gamla ljudfiler, bara Direk lysnande. Villllket program skall jag ladda ner för at kunna lyssna pâ dem ? Pa min laptop gâr det fint att lyssna, men det finns ingen info om stöd
    Vad skall jag göra ? Tillbringar mer tid där än pâ laptoppen.

  • Hej,
    Här kan man lyssna på vågskvalp och annat.
    https://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=4740&grupp=21836

  • Hej Mona, och förlåt oss för att hjälpen har dröjt!

    Har du fortfarande problem att lyssna på gamla ljudfiler, så berätta mer om var felet uppstår.

    Bakom kulisserna ser jag att du skrev hit med en dator som har operativsystemet Linux och att du använde webbläsaren Chrome, men jag vet inte om det är den datorn som du har problemet i, eller om det är den datorn som är den laptop du kan lyssna via, men inte använder så mycket.

    Einar, tack för att du svarade Mona! Jag misstänker tyvärr att hon snarare har ett tekniskt problem än problem att hitta innehållet.
    Annika Webbmaster