LADDA NER UTAN MUSIK

Hej! Jag laddar ner morgonpasset i P3, men sedan "sidan" gjordes om och jag laddar ner UTAN musik får jag alltid med musiken, varför?
Tacksam för svar! Ha en bra dag!

Kommentarer

  • Hej
    Om du laddar ner dagens program finns bara versionen MED musik tillgänglig ännu.
    Har du exempel på något avsnitt där du valt UTAN och det ändå blir musik?
    mvh
  • I alla fall på 18-21 maj får jag med musik på Morgonpassetnedladdningarna.
  • Hej
    Jag laddade ner 21 maj-versionen och det är rätt fil jag får. I den finns ju några sekunder musik här och där, men merparten är bortklippt. Programmet är 100 minuter långt. Inte 175 som versionen MED musik. Har du alltså fått den 175 långa nerladdad fast du valde utan musik?
    mvh
  • Ja, det får jag varje gång Har även laddat ner med musik för att se om det blir någon växling??? Och det är hela låtarna. Jag har aldrig haft detta problem tidigare (innan nya utseendet)- och jag har laddat hem mycket kan jag lova
  • Om du går till menyn och väljer Nedladdat och startar ljudet därifrån. Får du med musik även då?
  • Janne, du är bäst! Då funkar det!  Ha det toppen, tack!
  • Jag har samma problem men de spelar ingen roll hur jag gör så får jag 95% av nedladdningarna med musik vilket jag ej vill ha. de hjälper inte att gå in på nedladdat och start därifrån...
  • Malin:
    Skönt att det gick att nå rätt version den vägen!

    Alexander:
    Vissa program finns det inget val på, till exempel P3 Dokumentärs repriser där den musikfria-versionen finns ute för nedladdning sedan tidigare.

    Kan du ge exempel på avsnitt där det inte blir rätt?
    Annika Webbmaster
  • Ta vilket avsnitt som helst från morgonpasset.... tillexempel Måndagens avsnitt. Men som sagt jag får ner avsnittet tillslut men jag måste trycka på ladda ner och tabort fel verision minst 5gånger innan jag får rätt på det
  • Tack för förtydligandet!

    Jag vet att app-utvecklarna arbetar med att lösa detta och beklagar förstås att det är så snurrigt för närvarande.

    Om detta tar för mycket av din tid, så kanske du, tills felet är åtgärdat, kan ladda hem avsnitten via vår hemsida, där det endast är avsnitten utan musik som går att ladda hem?
    Morgonpasset i P3, alla avsnitt
    Annika Webbmaster
  • Jag har exakt samma problem, väljer att ladda ner Morgonpasset utan musik men får alltid med musik istället. Jag är ledsen att säga det, men den nya versionen av appen är sämre än den förra. Jag hoppas på en ny version snart igen, jag gillar egentligen appen 😀
  • har samma problem. Laddar ner tankesmedjan utan musik men får hela avsnittet ändå. Även när jag går till nedladdat. Varför kan man inte helt enkelt streama utan musik längre?
  • Térèse:
    Jag hoppas också på en ny version snart - men först när viktiga buggar är åtgärdade!

    Vi kommer alltid att spela den nedladdade versionen om det finns en sådan. Om man lyssnar från "karusellen" Fortsätt lyssna ska man inte heller få frågan om val av variant.

    André:
    Det ska gå att streama och få valet med eller utan musik genom att "långpressa" på Play-knappen.

    Annika Webbmaster
  • Hej.

    Det funkar INTE att spela utan musik genom att långpressa. Inte på min Samsung Galaxy iallafall. Det valet kommer helt enkelt inte upp. På något program.
    Jag håller på att bli tokig på nya versionen av appen! Så j***a illa. Funktioner som fanns förut men nu är borta, t ex att ladda ner/spela utan musik. Men även utseendet! Hur tänkte man när Play-knappen 80% av fallen placerats mitt i nyllet på sommarprataren / programledaren /huvudpersonen?? Varför inte låta bilden vara ren och lägga knapparna utanför, det funkade väl fint förut?
    Men viktigast är att kunna streama och ladda ner utan musik. Poplåtar är en styggelse när man lyssnar på tex de utmärkta P3-dokumentärerna ...