Ladda ner "radiofynd!.

Varför går det inte att ladda ner "radiofynd" längre.

Kommentarer

  • Jag vet inte, men jag tror att den kollega som tidigare skötte hemsidan nyligen gick i pension, och att det saknas någon som styr upp detta. Jag försöker se vem som ansvarar för programmet och hör om denna kollega behöver lite hjälp!

    Tack för att du rapporterade in det.
    Annika Webbmaster
  • Nu vet jag lite mer!

    Det var, som jag trodde, problem som beror på att den kollega som har valt ut inslagen och sett till att dessa fungerar på webben och i apparna, har slutat.

    Den person som ska ta över, kan inte göra det omgående, vilket gör att min pensionerade kollega kommer att återkomma tillfälligt under en period. Just nu är dock sidan mer kaotisk än vad som är bra, och den senaste tidens innehåll tror jag genomgående har varit sådana avsnitt som vi redan har sänt.

    Det är delvis bra, för om vi har sänt dem under de senaste åren, så kan du ladda hem avsnittet därifrån. Här når du en nedladdningsbar version av dessa avsnitt:Tyvärr hittar jag inte någon nedladdningsbar version av avsnittet om Greven och hakkorset. Vi har sänt detta inslag förut, men 2011, vilket är innan vi började lägga ut dessa avsnitt som poddar.

    Hoppas att du har glädje av de två avsnitt jag lyckades leta upp!
    Annika Webbmaster
  • Hej Annika. Kan bara konstatera efter att ha varit inne i tablån att inte heller dagens "Radiofynd" går att ladda ner. MVH.
  • Hej igen!
    Du kan ladda hem avsnittet härifrån:
    Vinterbadare I Strömbadet 1935

    Trevlig helg!

    Annika Webbmaster