Ladda ner ljudklipp

Hej!
Får först tacka för en riktigt bra sida.
Mycket trevligt upplägg, bra innehåll och lätt att hitta information i!
Såg att det finns möjlighet att ladda ner ljudklipp på hemsidan.
Ett tidigare reportage där min svåger och en av mina vänner blir intervjuade ser jag inte den möjligheten:  https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=106&artikel=4578703
Är det möjligt att ladda ner ljudklippet på annat sätt?
Ha det gott, mvh // Frank Larsen.

Kommentarer

  • Hej Frank!

    Skönt att det inte var någon riktig bomb, och bra att hotet togs på allvar!

    Ljudklipp har vi aldrig erbjudit för nedladdning, utan endast hela avsnitt. Om du är ute efter att dela ljudet med andra eller att länka upp det på Facebook eller i en blogg, så går det bra att göra - men genom att dela vår artikel!
    1. Starta ljudet
    2. Tryck på "utfällningspilen" bredvid spelarens volymkontroll
    3. Klicka sedan på "Dela" så får du några alternativ
    Trevlig helg!
    Annika Webbmaster