Ladda ned på externt minne

Hej! Jag undrar hur man ändrar inställning från att ladda ned program på internminne till externminne istället på mobilappen. Mvh Jakob

Kommentarer

  • Hej Jakob!

    Tyvärr finns det inget stöd för att ändra lagringsyta i vår Play-app.

    Jag rekommenderar er som har detta behov att använda en renodlad poddcast-app, till exempel BeyondPod, Podcast Addict, Pocket Casts eller liknande. Den typen av appar har en mer flexibel hantering av nedladdade avsnitt än Sveriges Radio Play.

    Hoppas att det kan vara ett sätt att lösa ditt behov!
    Annika Webbmaster