Låååångsamt ljud på Android

Hej!
Om man lyssnar på pushat ljud händer det flera gånger per dag att ljudet blir långsam, dvs ljudet spelas upp i en jättelångsam hastighet. Har varit så i månader, tröttsamt.
Detta händer oftast om man stoppar ett ljud och sedan startar ett nytt.
Jag har en Google Pixel 3.

Kommentarer

  • Hej,

    vi är medvetna om problemet och har löst det i en version som inte är riktigt redo att släppas än (som också fixar en del andra problem med uppspelningen). Vår förhoppning är att kunna släppa den nya versionen med en förbättrad spelare hyfsat snart, men vi kan återkomma när den finns släppt till beta-användarna.