La Scala Attila

Hej! Varför sänder ni inte premiären av Attila på la Scala?
Det är väl en stor händelse värd att uppmärksamma!
Med vänlig hälsning, Bo Rydberg

Kommentarer

  • Hej Bo!

    Gällde frågan att vi inte uppmärksammat detta i våra nyhetsprogram (som Kulturnytt) eller varför vi inte sände själva konserten live från Italien i P2 Live Opera?

    Jag (som är webbmaster) vill skicka din fråga till rätt kolleger!

    Passa gärna på att njuta av en annan Verdi-opera som vi nyligen sände live och som du han lyssna på här:
    Opera i P2: Rigoletto av Giuseppe Verdi
    Annika Webbmaster