"Dagens Eko: nyheter, ekonomi och sport" är missvisande

Hej!
Är det inte rätt konstigt att i programbeskrivningen för de större sändningarna står det ”Dagens Eko: nyheter, ekonomi och sport” men det innehåller inte ekonomi eller sport som påas? Jingeln för Ekonomiekot går, och sen slutar det.

Jag skulle helst se att man kunde få lyssna på hela nyhetsblocket med nyheter, ekonomi, kultur och sport.

Kommentarer

  • Tack, bra återkoppling som jag ser till att rätt kolleger nås av!
    Annika Webbmaster
  • Kollegerna på i Digitala nyhetsgruppen hälsar och tackar för din input, och berättade att de under senaste tiden jobbat med exakt ett sådant format som efterfrågas.

    Glad påsk!
    Annika Webbmaster
  • Kunde varken igår (2020-10-22) eller idag höra sändningen av ekonomiekot efter ekot klockan 17:45. Vad beror det på?
  • Hej Gustaf och förlåt att du inte fått svar!

    Hur har det gått? Är det i FM-sändningen det har saknats Ekonomiekot eller gäller det appen/webben?
    Annika Webbmaster