Kunna se tablån i SR-play

Hej! Varför kan man inte se er tablå i SR-appen? Jag ser ett tre år gammalt inlägg om att tablån är hett efterffrågad är på väg men den verkar inte ha dykt upp ännu. Det är väldigt irriterande att man varje gång ska behöva gå in på er hemsida för att se vilka program som gått och deras innehåll, vilket jag gör för att se vad jag är intresserad av. Känns inte särskilt användarvänligt. Ge gärna återkoppling.

Kommentarer

  • Hej Madeleine!
    Tablån finns under varje kanal om du klickar på lilla pilen till höger. Tablån visar vad som kommer. Vill man även se det som redan gått i kanalen så är det fortfarande webben som gäller. Med så många kanaler som vi har så har vi valt att endast ha tablåer för det som kommer. Appen är fokuserad på lyssning medan webben innehåller både lyssning och all info kring programmen och fullständiga tablåer.
  • Tycker nog att en viss tid bakåt i tablån borde vara möjligt utan alltför kostsamma konsekvenser ur datalagringssynpunkt. - Vad sägs om några timmar?
  • Hej Erik!
    Det är något vi ska lägga till. Jag kan inte säga exakt i vilken version vi hinner få med det, men det finns i alla fall i våra listor över saker vi inför i appen. Till en början kommer då tablån gå tillbaka till kl 00.00 samma dygn.
  • Lysande!!!