kryssplaner Melodikrysset

Hej.
Jag hade löst krysset för vecka 7, men min fru ville lösa krysset på nätet på Torsdag. Men jag kan inte hitta kryssplanen för veckan före (V7). Har försökt trycka på alla länkar men hamnar alltid på planen för vecka 8. Vad gör jag för fel?
/Bengt

Kommentarer

  • Hej!

    På hemsidan finns det äldre kryss för utskrift, men inga kryssplaner som går att fylla i digitalt. Den funktionen finns däremot i Melodikryss-appen.

    Det finns en länk under krysset: "Skriv ut våra kryssplaner". Om du klickar på den ska det komma upp en ruta där du kan välja mellan högupplöst (PDF) och lågupplöst (PNG) melodikryss.

    Här finns krysset för vecka 7:
    https://sr.korsord.se/images/kryss/kryss2019w7.png

    Annika Webbmaster