Kryssplanen

Inte ens i dag söndag är felet åtgärdat. Trots alla tips har jag inte fått fram veckans kryssplan. Vet inte om mina skydd plötsligt har upptäckt någon fara. Hoppas ni återgår till hur det fungerat förut med utskrivning av kryssen. Harry

Kommentarer

  • Han löst krysset förra säsongen, men nu funkar inget.

  • Varför får inte fram aktuel krussplan?
  • Hej
    Vi hade ett problem som gjorde att krysset inte visades under en period i helgen - det ska fungera nu.

    mvh
  • Redan i morse var felet tillrättat. jag är nöjd.