Felaktig kryssplan, rutor saknas i Melodikrysset

kryssplanen i min dator stämmer inte

Kommentarer

  • Hej Christer!

    Det är rätt kryssplan, men du har nog det fel som syns på denna bild, där Chrome på Windows 10 visar en konstig kryssplanen när jag råkat zooma ut (här 90 procent av den vanliga storleken):

    Detta går att återställa på lite olika vis. Ett enkelt är att klicka på det förstoringsglas jag markerat med gult på min bild, och sedan välja "återställ".

    Lycka till - och hör av dig om mitt tips inte hjälper!

    Annika Webbmaster
  • Hej
    Jag vinner aldrig på melodikrysset och vet inte varför fast man skickar nästan alltid och får svaret att krysset är skickat.
    Når det inte fram?
    Man får som tröst ett (Tack för att du deltar)
  • Hej Roland!

    Eftersom det är så många som löser krysset, är vinstchansen väldigt liten.

    De flesta av oss löser ju inte Melodikrysset för möjligheten att vinna ett badlakan eller en bricka (även om dessa är fina), utan för att få en stunds underhållning och hjärngymnastik! Och det hoppas jag att du har fått - trots att du inte har vunnit.

    Lycka till framöver!
    Annika Webbmaster
  • Kryssplanen ett enda virrvarr vecka 37
  • Hej Hans!
    Vår samarbetspartner löste det fel som beskrivs högre upp på den här sidan, men olyckligtvis uppstod istället ett annat fel - där kryssplanen blir helt förstörd i webbläsaren på mobiler och surfplattor! Vi ber om ursäkt för detta.

    Tills felet är åtgärdat, kan du lösa krysset på en dator, eller ladda hem appen för mobiler, som inte har samma fel:
    Melodikryssets app för Android och Iphone

    Om detta fel även syns i din dator, så berätta mer om vad det är för operativsystem (som Windows 7 eller Mac OS X) och webbläsare (som Firefox eller Chrome), så att vi inte missar att åtgärda detta överallt!

    Tack för att du rapporterade in det och förlåt de problem du har fått genom detta.
    Annika Webbmaster
  • Felet är nu åtgärdat!
    Annika Webbmaster