kryssplan

Jag kommer bara till förra veckans på nätet
Hur kommer jag till den som spelas nu?

Kommentarer

  • Hej Annika!

    Om det står vecka 23 i toppen av kryssplanen, så är det troligen rätt kryss - men du kanske har drabbats av det fel som syns på denna bild, där Chrome på Windows 10 visar en konstig kryssplanen när jag råkat zooma ut (här 90 procent av den vanliga storleken):

    Detta går att återställa på lite olika vis. Ett enkelt är att klicka på det förstoringsglas jag markerat med gult på min bild, och sedan välja "återställ".

    Lycka till!

    Annika Webbmaster