korta avbrott i utsändningen

Jag har under ett par dagar märkt att det, då och då, blir korta avbrott i utsändningen, kanske 1-2 sekunder. Jag undrar om det är ett problem som ligger hos Er eller om det är i min dator. Det sker inte när jag lyssnar hos andra avsändare och vad jag kan kontrollera, verkar inte min uppkoppling variera i styrka.

Jag har också undet den senaste tiden fått en förfrågan från Er om att Ni vill härbärgera något i min dator som skulla ta 1,5 GB. Jag har alltid avvisat eftersom jag inte vet syftet. Ni får gärna förklara.

Bästa hälsningar
Jan Wester

Kommentarer

  • Hej
    Frågan om utrymme handlar om att vi sparar lite data i webbläsaren för att hålla reda på diverse saker som händer i spelaren - vi använder inte i närheten av 1,5 GB, utan det är en standardformulering som webbläsaren tyvärr ger.
    Eftersom det är info om spelaren som sparas så vill jag gärna att du testar att godkänna det och ser om hacken slutar då.

    mvh