Kontokort för Iphone-appen?

Varför måste man ange kontokortsnummer när man ska ladda ner SR-appen??
Kostar det att lyssna?
Hälsningar!
Annica F

Kommentarer

  • Hej Annica och förlåt sent svar!

    Det kostar inget (mer än kostnader för själva mobiltrafiken). För att ladda hem appen behöver du dock ha ett Apple-ID, och detta brukar vara kopplat till ett konto eller annan betalningsmetod. Det går dock att skapa ett Apple-ID utan sådan koppling:
    Apple: Skapa eller använda ett Apple-ID utan en betalningsmetod

    Hoppas att detta löser sig! Och tills dess kan du lyssna på allt vårt innehåll på sverigesradio.se genom mobilens eller surfplattans webbläsare.
    Annika Webbmaster
  • Tack för svar!
    Annica F