Kontaktinformation till P4 Bjällerklang

Hej,

Jag går under artistnamnet Roos (signad med skivbolaget Hybris) och har precis färdigställt en låt som har premiär den 1:a dec. Skulle vilja tipsa P4 Bjällerklang om denna men kan ej finna någon mailadress. Kan ni hjälpa mig med detta?

Med vänlig hälsning// Roos

Kommentarer

  • Hej Roos!

    Trevligt att du vill dela med dig av din musik!

    Musikportalen
    Först vill jag tipsa dig om att ladda upp dina låtar via Musikportalen. Det är ett sätt att öka förutsättningen för att få sin musik spelad i Sveriges Radios kanaler (förutom P4 Bjällerklang, kanske det kan vara intressant för P3 och P4).

    Ansök om ett konto på vår Musikportal genom att gå till:
    http://portal.sr.se/musik/

    Klicka på länken "Ansök om konto" och fyll i de aktuella uppgifterna. Du kommer sedan att få en inloggning. Detta brukar ta några få timmar (vardagar under kontorstid). Du bestämmer själv ditt lösenord för kontot och detta framgår också av FAQ (faktadokumentet).

    När du laddat upp din musik på vår portal kommer den att "bli synlig" för alla musikläggare i en speciell mapp.

    Kontakta P4 Bjällerklang
    Det är Kerstin Behrendtz som ansvarar för P4 Bjällerklang:

    Kerstin Behrendtz, 08-78 45 000
    Sveriges Radio
    Oxenstiernsg. 20
    105 10 Stockholm

    kerstin.behrendtz@sverigesradio.se
    Musikredaktörer i Sveriges Radio P4

    Lycka till!

    Annika Webbmaster