kontakta p4 - var finns kontaktformuläret?

Hej! Varför går det ej att kontakta P4-program genom att skrolla ner på sidan man är inne på? Ex. nattradion, får upp det på skärmen, läser vad som står, skrollar ner o längst nere till höger fanns det förut att man kunde skriva  kommentar o sedan avsändaradress.Vill inte alltid gå in på facebook för att säga nåt! Har inte heller insta, twitter eller vad det nu är för nytt som man ska meddela sig på! Annars är ju det alltid trevlig o lyssna på er! : ) Tacksam för svar, Christina.

Kommentarer

  • Hej Christina!

    E-post
    Har du möjlighet att skriva till programmet med e-post? Förutom länkarna till Twitter, Facebook med flera, ska det alltid finnas en e-postadress längst nere på sidan. Jag skickar med en bild från hur det ser ut hos just Vaken med P3 & P4, som ju var det program du ville nå!

    Hos många program finns det dessutom en länk, kontakt, högt uppe på sidan. Här hittar du den hos Vaken:

    Där finner du bland annat möjlighet att mejla direkt till programledarna.

     Anledningen till att vi tagit bort formulären, var att det fanns två stora problem med dem.

    Tekniska problem
    Dels fanns det lyssnare som helt enkelt inte kunde använda våra formulär. Problemet var ovanligt, men när de inträffade var de väldigt tråkiga för de drabbade, som här:
    Kontaktformulär

    Lätt att göra fel

    Dels att det är oerhört vanligt att man gör något litet fel när man fyller i den egna adressen, t ex skriver @hotmail.se där det ska vara @hotmail.com. Då går det inte att svara för våra redaktioner.

    Jag hoppas att du har förståelse för att vi tagit bort just kontaktformuläret, och fortsätter att höra av dig till våra program på andra vis!

    Trevlig helg

    Annika Webbmaster