Konstigheter i app

Jag lyssnar nu på P4 Sörmland men bilden i appen visar P1-morgon & bytte nu 08.31 till Ekonomiekot! Jag har provat att starta om appen men felet består.
Har en Samsung S10
Vad spökar?

Kommentarer

  • Hej Anders!

    Vad händer om du går till appens startsida och trycker på P4-ikonen (en rosa fyrkant) högt uppe, så att kanalen startar om?

    Den senaste versionen av appen, som än så länge inte är släppt till alla lyssnare, heter 20.10.2. I den ska risken för att såna här fel uppstår ha minskat. Den kommer inom kort ut till alla, men vill du få del av den direkt, så är det enkelt att bli betatestare:
    Testa nya Android-appar innan de blir tillgängliga för allmänheten
    Annika Webbmaster