Konstig ordning bland sökträffarna

Hej igen!

Jag vill lyssna på Ekot - en ganska vanlig grej att vilja göra. I androidappen går jag till Sök program och skriver in "ekot". Dår får jag upp 3 sökträffar:
  • Ekonomiekot
  • Ekots lördagsintervju
  • Ekot granskar
Därefter är det slut, och jag måste trycka på Visa fler. Då visas även:
  • Ekonomiekot Extra
  • Ekot
Slut.
Det jag var ute efter, programmet som jag skrev det exakta namnet på, och som dessutom är moderprogrammet till alla de andra sökträffarna, visas allra sist.

Dax att skriva om rutinerna lite kanske? :-)

Kommentarer

  • Hej
    Vi håller just nu på att jobba med söket för att få bort konstiga resultat som detta, och här har vi ju ett solklart exempel som måste bli rätt.

    Mvh
  • Toppen!
    Trevlig helg! :-)