Konfigurera hemmeny

Hej! Jag lyssnar oftast via appen och är väldigt nöjd med det, men nu på senare tid har hemmenyn börjat presentera olika programförslag m.m. Går dessa att dölja? Jag lyssna ibland på radio för att undvika olika känslostarka berättelser och då vill jag inte mötas av förslag med temat "mystiska försvinnanden", grova brott/mord eller liknande. Däremot ser jag gärna t.ex. nya avsnitt från program jag följer och de senaste nyheterna där, men blir ganska illa berörd av att behöva se alla dramatiska intriger. Jag följer ju inte dessa program just för att jag inte är intresserad av dem. Kan jag konfigurera detta så att det passar mig?

Kommentarer

  • Hej
    Roligt att du oftast är nöjd med Playappen.
    När det gäller de programförslag du nämner finns inte möjligheten att dölja dessa idag. Däremot skiftar utbudet och innehållet i dem varje vecka, när en ny samling publiceras och en avpubliceras. Det är en projektgrupp som gör ett undersökande pilottest en begränsad tid i appen. Ordningen och urvalet av moduler på hemskärmen kommer säkert att ändras, men vi kan inte säga exakt när och hur. Projektgruppen är dock medveten om att många av samlingarna varit ganska tunga och kommer att ta med sig denna input inför framtida publiceringar, svarar dom på ditt inlägg.
    Du kan ju alltid klicka på den lilla menyknappen, med tre vågräta streck, för att komma till Favoriter etc.
    Mvh