Kommer inte in på Kalejdoskop

Hej
Vill lyssna på söndagens program av Kalejdoskop som statade 22.00. När jag klickar på P2/Alla program/K/ och sedan klickar på Kalejdoskop så kommer jag till en nyhetssida. Där står i överkant att programmet kanske innehåller olämpligt material eller är över 30 dagar gammalt.
Det senaste programmet absolut inte över 30 dagar, det sändes ju igår.
Och jag klickar ju inte på ett specifikt program utan på en övergripande programrubrik. Programmen som sändes för en respektive två veckor sedan gick ju bra att höra förra veckan och jag kan inte förstå hur dessa två program funnits innehålla olämpligt material.
Vad har hänt med mitt favoritprogram?

Med vänlig hälsning

Erland Janzon

Kommentarer

  • Hej
    Skulle du kunna klistra in länken du hamnar på så kan jag kanske luska ut varför det blir så.
    Sidan du borde hamna på är denna:
    https://sverigesradio.se/kalejdoskop

    mvh
  • Hej

    När jag nu testade för att få tag på adressen så kom jag in på Kalejdoskop.
    Den sida jag hamnade på tidigare var tillbaks till https://sverigesradio.se/
    Ser fram mot att få lyssna på programmet.

    Med vänlig hälsning

    Erland Janzon