Kommer detta program i repris?

Kommer repris?

Jag lyssnade på P2-live tisd 30 juli kl 19.03 "Konsert i rösternas rike med Katarina Barruk..". Min fråga är om detta program kommer i repris och i så fall när? Med vänliga hälsningar Martin Edman

Kommentarer

  • Hej Martin!

    Jag skickar den frågan vidare till P2 Live, samt passar på att tipsa om en konsert som tyvärr kommer att passera 30-dagarsgränsen ikväll, så jag hoppas att du har möjlighet att lyssna innan dess!

    /.../ Längst fram på Norrlandsoperans scen står tre starka företrädare för den moderna samiska musiken och från varsitt område av Sápmi, Ulla Pirttijärvi från Finland, Marja Mortensson från Norge och Katarina Barruk från Sverige.
    KONSERT: Jubileumskonsert för samiska veckan och girl power från Finland
    Annika Webbmaster
  • Hej Martin!
    Sändningen i juli var en repris. Konserten sändes första gången i februari i år. Det kan hända att vi sänder den igen, men det är inte inplanerat just nu.

    / Ellen, digital redaktör