Kommande sändningstider usapodden

Hej, i senaste USApodden blev det sagt att det skulle sändas podd varje dag den här veckan (v3) , och det blev nämnt vilka dagar det skulle vara direktsändningar. Var hittar jag översikt över kommande sändningar för USApodden? Varit på p1's tablå för måndag utan att hitta något, och jag hittar heller inte något om kommande program/poddat på USApoddens sida.
På förhand tack för hjälpen.
Mvh
Heidie Westerblom

Kommentarer

  • Hej
    Idag och fredag är det vanlig podd, och den släpps ca 20.30.
    I morgon, onsdag och torsdag så sänds det direkt, och de sändningarna kan du hitta i tablån (det varierar lite).

    mvh
  • Tack!
    Om jag uppfattar dig riktigt är det inte (längre) någon sida där kommande USApoddar annonseras?
  • Det verkar som att de främst använder sitt Instagramkonto för att göra det.
    Det finns tyvärr inte något lätt sätt för dem att göra det på sidan/appen.

    mvh