Kom ihåg senaste kanal jag lyssnade direkt på

Hej!
Gör så att appen kommer ihåg vilken kanal jag senast lyssnade direkt på och visa den först på startsidan. Jag brukar lyssna på P5 och det kräver alltid ett par extra klick.

Kommentarer

  • Hej Dan!

    När du går in i appen, ska den kanal eller det program du senast lyssnade på finnas inläst i spelaren längst ned. Att det inte fungerar har troligen att göra med det andra problemet som du har rapporterat in:
    Android notification försvinner när man pausar

    Jag stänger därför denna tråd och flyttar över det du har skrivit här till tråden om notifikationen, så att vi tar all felsökning på samma ställe!

    Jag tycker att det var en logisk uppdelning och uppskattar att du ville ta varje förbättringsförslag för sig. Att jag slår ihop dem är just för att jag bedömer att båda sakerna är symtom på samma underliggande problem, som handlar om att vår app av något skäl inte kan eller får behålla den information som den behöver. Båda förslagen är alltså något som egentligen redan ska finnas där!
    Annika Webbmaster
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.