Köksradio med poddfunktion hittar inte allt från SR

Jag  har fått en liten radio, argon heter den. Den kan man lyssna på poddar  med. Men jag hittar inte alla från SR. Människan och maskinen och Creepypodden t.ex.
Gör jag något fel?

Hälsningar,

Anna-Karin

Kommentarer

  • Hej Anna-Karin!

    Du gör nog inget fel, men behöver hjälp ... I normala fallet hämtar din radio upp poddarnas adresser via en databas. Vilken databas det är just Argon-modellerna använder, vet jag inte.

    Dessa databaser har vi på sverigesradio ibland möjlighet att påverka, så att de programserier som saknas läggs in på rätt sätt och därefter går att hämta lika enkelt för alla lyssnare med samma typ av radio.

    Men ibland har vi inte den möjligheten ... Även när vi inte kan få in programserier i databasen, så finns det möjlighet för dig att manuellt lägga in en adress så att det fungerar hos just dig. Hur du gör detta berättar vi gärna, men då vill jag först veta mer exakt vilken modell av Argon det är du har, så att jag inte krånglar till det i onödan utan saxar rätt delar från den manual som gäller just din radiomodell.

    Återkom alltså och berätta om det är en iNet2+, iNet3+ eller annan modell du vill ha hjälp med. Berätta även om det finns ytterligare program förutom Människan och maskinen och Creepy-podden som du saknar, för det bästa är ju ifall vi på Sveriges Radio kan få in alla program i databasen och på så vis hjälpa fler lyssnare!
    Annika Webbmaster
  • Tack, det vore finfint! 😀
    Den heter iNet3+
    Knepigt, för den hittar en massa andra poddar, Stil och Tengby och Filosofiska rummet och allt möjligt.
    Jag kanske kan uppdatera själva radion också på något sätt, jag får leta om jag kan hitta något om det.
  • ..Tjo!
  • Hej Anna-Karin!
    Hjälpte det som supporter skrev ovan?