Köbildning i appen

Om jag har till exempel tre nedladdningar i appen varför kan jag inte få ställa dem i kö så de automatiskt spelas upp i den valda ordningen?

Denna basala funktion finns i alla andra poddappar, medan sr-appen måste jag öppna varje gång ett avsnitt är slut.

Kommentarer

  • Hej Patrik!

    Du kan lägga till avsnitten i Min lista från trepunktsmenyn uppe till höger vid "avsnittsbilden".

    Avsnitten du lagt till i min lista kan sedan spelas upp i en följd. Är de nedladdade så är det den nedladdade filen som spelas upp (utom för vissa Eko-sändningar där vi har en bugg på Android som gör att appen inte hanterar nedladdade sändningar korrekt).

    Du hittar de avsnitt du lagt till i Min lista genom att gå in via Min sida i appens nederkant.

    Hoppas att det löser ditt behov!
    Annika Webbmaster