Köa program?

Hej! Kan man köa olika avsnitt/program istället för att varje gång behöva sätta igång ett nytt varje gång avsnittet är slut?

Kommentarer

  • Ja, det kan man - på sverigesradio.se ...

    Men jag gissar att din fråga gäller appen Sveriges Radio Play, där funktionen saknas idag ... Det är alltså inte du som letar dåligt, utan något som behöver förbättras i appen ...

    Din fråga ligger dock verkligen rätt i tiden, för i nästa uppdatering (som kommer nu i dagarna hoppas jag), så lanseras "Min lista" även i appen!

    Hopps att du kommer att ha glädje av funktionen!
    Annika Webbmaster