Knappen: ta mig högst upp på sidan är borta

Är detta ytterligare ett steg i att göra Ekot-sidan sämre för oss användare?
Inte nog med att ni tar bort alla möjligheter att orientera sig i en allt rörigare sida, lägger till en massa extra klickande och utfällningspilar, nu tar ni även bort snabbvägarna. Varför håller ni på så här och försämrar hela tiden?

Kommentarer

  • Hej och tack för din återkoppling.
    Det är något vi valt att testa, och vi får se vad utfallet blir.
  • Exakt vad är det ni testar? Vad är nollhypotesen och vad är utvärderingskriterierna?
    Det som händer med mig är att jag drar mig för att fortsätta nedåt till de tidigare nyheterna, så då missar jag dessa och får gå till en annan sajt istället - är det detta utfall ni önskar?
  • Hej
    Vi gör designförändringar på sidan, och valde då att ta bort knappen.
    Nu visade det sig att behovet var större än vi trodde, så vi kommer att återinföra den.
  • Tack!
    Men om ni alls ska få acceptans för era ändringar så måste ni sluta att behandla oss som betalar era löner som mindre vetande och smussla och hemlighålla vad ni gör.
    Det är ett demokratiskt krav att en offentligfinansierad verksamhet öppet berättar vad ni tänker testa, varför, och vad ni hoppas uppnå!