Knappen för uppspelningshastighet dimmad?

Hej, på min iPhone funkar det att ställa in uppspelningshastighet, på min ipad är knappen för detta dimmad, går det att få att funka?

(båda har senaste versionen av SR-appen)

Kommentarer

  • Hej Klas,
    Uppspelningshastigheten kan inte ställas in när man lyssnar på direktsändningar och är därför dimmad. Kan det vara så att du lyssnade på en direktsändning på din iPad?

    Tack för att du hör av dig på Kundo.

    / App-teamet
  • Hej och tack för svar. Det var nedladdade program, provade med samma på båda enheterna. Jag har även samma inställningar för ljudkvalitet etc.
  • Hej Klas!

    Jag följer upp detta. Har hastighets-knappen synts där den borde synas sedan senast?
    Annika Webbmaster
  • Hej!
    Jo, testade nu och det funkar på iPaden också, både strömmat och nerladdat, tack!
  • Bra!

    Då önskar jag trevlig helg, med lyssning i passande hastighet!
    Annika Webbmaster