Klockradio

Hej
Vakna till klockradio fungerar inte? Den vill inte starta....
Android 6.0 Huawei Y6 sitter på 4G...

Vad händer?

Mvh
Inger!

Kommentarer

  • Hej Inger!
    Jag ska självklart kolla upp det här. Vilken version av appen har du?
  • Inger, hur har det gått för dig?

    Eftersom du har en Huawei-telefon, där det finns inställningar som begränsar appars möjlighet att starta i bakgrunden, finns det kanske ett par inställningar som du behöver ändra för att appens väckningsfunktion ska fungera som den borde.

    Kan du beskriva närmare hur felet yttrade sig? Väcktes du av telefonens inbyggda alarm, eller händer inget alls?

    Om det var telefonens inbyggda alarm, så är det samma problem som hos Gabriel här:
    Väckarklocka använder systemets signal

    Återkom och berätta mer!
    Annika Webbmaster
  • Hej!

    Jag vill tipsa om att senaste versionen av appen har en förbättring när det gäller väckarklockan på Android:
    Det går nu att sätta ett schema för vardagar, en funktion som jag själv tycker är bra och därför försöker tipsa er som använder (eller i alla fall under det senaste året har använt) funktionen i Android.

    Annika Webbmaster