Klassiska podden - lysande!

Tack för en utomordentligt trevlig podd. Intressant, lärorik och lagom lång. En morgonpromenad med Klassiska podden i örat är en perfekt början på dagen. Önskar fler avsnitt!

Kommentarer

  • Hej Lena!
    Tack för trevligt meddelande, och kul att du gillar podden!
    Jag ska meddela redaktionen. Fortsatt trevlig lyssning! 😀
  • Hej, hörde att nobelpristagaren Louise Blücks poesi läses upp i SR, men kan inte hitta var. ? Vore roligt att lyssna på det.
  • Väl bekomme, du kan lyssna från Dagens dikts sida:
    Månadens diktare: Nobelpristagaren Louise Glück (med G, alltså)

    Observera att det finns fler dikter av henne längre ned på sidan!
    Annika Webbmaster