Klassiska krysset: När jag tryckt på Skicka så händer inget, har det gått iväg?

Hej!

klassiska krysset: När jag tryckt på Skicka så händer inget, har det gått iväg?
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Magnus!

    Jag vet inte om det gått iväg ... När jag testade, så fick jag ett "tack för din medverkan", se bild.

    Jag rapporterar detta vidare till kollegerna som arbetar med krysset, så får de kika på det!

    Tack för att du rapporterade in problemet.

    Annika Webbmaster
  • Hej!

    Tack för ert svar. Jag prövade att även spara innan jag skickade, då fungerade det. Det verkar faktiskt som om jag måste spara för att kunna skicka.
    Bästa svaret
  • Tack för detta tips!
    Annika Webbmaster