Klartext

Hej, söker i ert menysystem efter nyhetsprogrammet Klartext. Efter mycket sökande hittar jag det, men inte under nyheter och inte under poddar&program utan under Mer och News in other languages. Eftersom programmet vänder sig till personer med kognitiva problem undrar jag om tycker ni att det är ett användarvänligt och enkelt ställa att hitta programmet. Varför finns det inte under rubriken nyheter (det är ett nyhetsprogram på ett enklare sätt) och under podar&program/nyheter.
mvh
/Kristina Rahm

Kommentarer

  • Hej Kristina!

    Jag håller med helt och hör med redaktionen om jag får hjälpa dem att byta!
    Annika Webbmaster