Karlavagnen utan musik

Hej.
Varför går det inte längre lyssna på Karlavagnen i appen och välja att lyssna utan musik?
Detta är en tjänst jag verkligen uppskattat och jag blev väldigt besviken när det igår inte längre gick att göra detta.
Är möjligheten att lyssna utan musik borta permanent eller är det ett tillfälligt fel hos er?

Tacksam för svar,

Kommentarer

  • Hej Daniel!

    Jag tror att det är in inställning som av misstag hade förändrats som gjorde att inte båda versionerna visades upp i appen.

    Jag har nu, på eget bevåg, ändrat detta så att det åter ska gå att hitta båda varianterna, men jag ser också till att stämma av det med redaktionen, så att det inte finns något för mig okänt skäl till att de medvetet valt att endast visa den ena varianten.

    Det kan ta ett litet tag innan min förändring syns i appen, men om någon timme borde du kunna hitta de musiklösa versionerna av programmet igen.

    Tack för att du rapporterade in detta!

    Annika Webbmaster
  • Tusen Tusen och åter tusen tack! =)

  • Det är vi som ska tacka för att du fick oss att hitta felet!

    Felet verkar tyvärr vara lite större än vad jag först antog. Inställningen har inte bara blivit fel, utan felet ligger i själva IT-systemet, som inte känner av att vi kryssar i rätt ruta.

    Jag går tills vidare en omväg för att lösa detta och ser till att utvecklarna tar hand om buggen, plus att jag informerar andra redaktioner om att de ska hålla koll på att deras program har rätt ljudknappar.

    Nu har alla ljudknappar blivit rätt i min app, utom för senaste programmet. Det beror dock på att redaktionen ännu inte har hunnit lägga ut versionen utan musik.

    Annika Webbmaster
  • Hej Annika!
    Trogen som man är så lyssnar man ju på alla avsnitt alltid!!

    Men NU verkar samma problem dykt upp igen!! Det går inte längre välja att lyssna utan musik!

  • Hej Daniel!
    Tack för du påpekar det här! Den 11 juli är fixad, men den 12 juli fattas fortfarande och jag har påmint redaktionen. Jag hoppas den kommer upp under dagen!

  • Hej Jesper!

    Tackar för Ditt svar!!
    Fast problemet är större än någon enstaka dag, "lyssna utan musik" har försvunnit på alla äldre program också!??

  • Efter 30 dagar så blir både lyssna direkt och ladda ner utan musik. Därav bara två knappar.

  • Det här problemet verkar ha dykt upp igen efter senaste uppdateringen av appen på min android-telefon?
  • Jag kan inte heller lyssna på Karlavagnen utan musik.
    Det är en funktion som jag alltid använder när jag lyssnar i efterhand.
    Hoppas verkligen att funktionen finns kvar i utbudet.
  • Hej
    Stämmer att streaming-knappen försvunnit för Podd i androidversionen av Play. Utreds för närvarande. Men ni kan ju ladda ner podden och lyssna.
    Mvh
  • Jag har iphone och kan inte nu heller välja att lyssna utan musik på tex p3s dokumentärer. Är det något som valts bort igen?
  • Hej Anna-Maria
    Det är så med P3 dokumentär att repriser inte får någon ny poddversion. De poddarna finns redan ute, och de som prenumererar brukar klaga över dubbletter.
    Det brukar framgå av ingressen om det är (REPRIS). T.ex. gäller det
    Fallet Linda Chen  som sändes 19 november. Man kan i appen söka på den titeln, och välja en tidigare version, t.ex. 9 november 2014.
    Det senaste avsnittet, Knarkkungarna har ännu ingen musikversion, eftersom den sänds i helgen. Så där finns bara podd utan musik att ladda ner, än så länge.
    Avsnittet från 12 november om Nazistattacken i Kärrtorp finns däremot i två versioner, med och utan musik.
    Musikversionerna försvinner normalt 30 dagar efter sändning.
    Mvh
  • Tack för snabbt svar 😀 trevlig helg!