Kära Annika, tidigare avsnitt

Hej, det verkar inte som avsnitt före mars 2020 finns tillgängliga på webbsidan för programmet. Nu hittade jag avsnittet genom sökning, men man kanske förväntar sig att avsnitten finns listade på sidan när det står "Alla avsnitt" ?

https://sverigesradio.se/karaannika

Kommentarer

  • Jag tycker att Pernilla är alldeles för forcerad i utsändningen mvh Peo
  • Johannes:
    Tack. Jag ser att programmen med Annika Lantz har delats upp på två separata hemsidor, vilket jag tycker är en stor förbättring:
    1. Lantzkampen (där vi även finner de tidigare avsnitten av Kära Annika)
    2. Kära Annika
    Eftersom dessa två program tidigare haft en gemensam sida, Annika Lantz i P1, anser våra tekniska system att Kära Annika är ett nytt program.

    Jag ber Tommie Jönsson, programmets producent, att lägga ut en länk till de äldre avsnitt som finns på "Lantzkampen-sidan" (om dessa inte går att flytta till den nya, vilket vore den bästa lösningen) och att länka till den nya sidan från Lantzkampens sida. (Det hjälper endast lyssnare som besöker hemsidan och kommer inte att synas för lyssnare som använder någon annan tjänst eller vår Play-app, men där vi kan underlätta, bör vi förstås göra det!)

    Peo:
    Vilket program lyssnade du på? Inte Kära Annika, väl?
    Annika Webbmaster
  • Ok, tack. Ja det finns ju en viss risk för namnförväxling här. :-)
  • På tal om vilket ... Ibland undrar jag hur mycket merarbete växeln skulle få om jag tog min mors flicknamn Lantz ...
    Annika Webbmaster
  • Det var inte så långt ifrån. Växeln skulle kanske få förhöra sig lite noggrannare då vilket ärende samtalet gällde, eller så kunde ni hjälpas åt att avlasta varandra för lite omväxling i arbetet, och ett visst rykte om allsidigheten hos medarbetarna skulle kanske spridas.