Kan man lyssna på gamla julkalendrar?

Hej!

Jag skulle vilja lyssna på julkalendern från 1985 men jag vet inte hur det ska gå   till. Jag får fram en bild av kalendern men går det att lyssna också?

Hälsningar
Bengt Knutsson

Kommentarer

  • Hej Bengt!

    Julkalendern från 1985, Skäggstölden på Kråkebohöjden, finns tyvärr inte att lyssna på hos oss på Sveriges Radio.

    Täppas Fogelberg, som var berättar-röst (och även spelade den byråkratiske Bruna gubben) har däremot lagt ut kalendern på sin blogg:
    Julkalendern på Täppas blogg

    Väl bekomme!
    Annika Webbmaster