Kan man ladda ner ett program och spara?

Hej,

Finns det möjlighet att ladda ner ett program för att spara och kunna spela upp på vår egen websida?

Om inte, hur länge finns innehållet kvar att referera till på er

Kommentarer

  • Hej, nej det får du inte göra.
    Däremot kan du använda vår inbäddbara spelare, vilken du hittar om du går till ett avsnitt och klickar på pilen som finns en bit ner på sidan (brevid 'min lista'-knappen).

    Hur länge ett avsnitt finns kvar beror på innehållet - innehåll utan musik finns vanligtvis kvar för alltid, men är det med ljud så finns det bara 30 dagar.

    mvh
  • Det finns en sida där det beskrivs hur man gör här:
    https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4282&artikel=6130486

    mvh
  • Hej

    Är där inget sätt att ladda ner programmet (eller en del av det) efter det har tagits bort efter 30 dagar?

    Jag söker efter den del som heter "Sir Pierre bryter ner sneakerkulturen!" från 8 OKTOBER, 2019
  • Nej, tyvärr inte.

    I och med att redaktionen för P3 Din Gata inte har lagt ut inslaget på något annat sätt än för 30 dagars efterhandslyssning, så finns det inte tillgängligt längre.

    Här låg avsnittet när det begav sig:
    https://sverigesradio.se/avsnitt/1382428?programid=2576
    Annika Webbmaster
  • Ah vad tråkigt.

    Tack för snabbt svar 😀