kan lyssna endast på direktsändningar, inte på enskilda program

Jag kan lyssna endast på direktsändningar i appen i min Iphone. Att lyssna på enskilda program (t.ex. via Min sida, eller program som är listade på Hem fungerar inte). Då detta började så ändrade också bilderna/logotyperna för det enskilda programmet "svartmålat", och saknar programmets egen bild/logo (se bifogade bild). Versionen är 20.9.16, men samma version i min Ipad fungerar som vanligt program.

Kommentarer

  • Tack Margareta!

    Starta om routern, så löser det sig!

    Eller, det har löst sig för alla andra som haft samma fel. Om felet kvarstår för just dig, så hör av dig! Du ger nämligen en väldigt tydlig beskrivning av ett fel som uppstod förra torsdagen när vi gjorde en teknisk förändring som fått ett fåtal routrar att blockera delar av vårt innehåll.

    Gissningsvis kan du annars lyssna på allt om du slår av ditt wifi och lyssnar över mobilnätet.

    Lycka till!
    Annika Webbmaster