Kan jag "spela alla" i PC?

Hej Annika Webbmaster! Hur gör man på PC för att spela upp alla? Jag har också letat förgäves! Gärna med screenshots ;-) Tack!

Kommentarer

  • Hej Mette!

    Funktionen finns, men det blir enklare för oss att beskriva hur du gör med tydlig beskrivning om du ger exempel på vad det är du vill spela upp i en följd!
    Annika Webbmaster
  • Kanske blir du rent av hjälpt av att läsa mitt svar till Jacob den 8 maj?
    Går det att få program i en serie i kronologisk ordning i listan?

    Om inte, så ger jag dig som sagt gärna en beskrivning, men ge då exempel på vad du vill lägga i spelkön!

    Annika Webbmaster
  • Hej igen! Jag lyssnade tex på serien om Alma Diaz nu, och det hade ju varit så himla bra att bara klicka på knapp typ "spela alla i serien i rätt ordning" istället för att göra listor eller leta upp avsnitten som ju alltid ligger i omvänd kronologisk ordning dessutom! Yes...? ;-) Tack!
  • Väl bekomme:
    Fallet Alma Diaz alla avsnitt (knapp högt upp med Spela alla)

    Denna funktion finns inte på alla serier, eftersom det kräver att redaktionen skapar en specifik "avsnittsgrupp". Om du inte hittar gruppen någonstans där den borde finnas (vid avsnitt som tydligt hör ihop) så hojta till. Det är ju bra för alla lyssnare om vi påminner om att funktionen finns och bör användas, så att logiska grupper skapas!

    Länkar in till dessa grupper finner du under avsnittsarkiven. Här för P3 Serie:

    Annika Webbmaster
  • OK, tack, jag provar!

    Bästa hälsn Mette