Kan jag lyssna längre på nedladdad följetong med utgångsdatum 2 mars?

Hej! Jag började nyligen lyssna på De osynliga på Radionovellen/följetongen. Ser nu att den går ut imorgon 2 mars. Kommer inte hinna lyssna igenom kvarstående avsnitt till dess. Om jag laddar ner dem, försvinner de även från min telefon den 2 mars eller ligger de kvar ett tag till lokalt hos mig? Mvh Karin

Kommentarer

  • Så bra att du hann se detta!

    Om du laddar hem dem idag, får du ha kvar dem "hur länge du vill".

    Det är endast i appen nedladdade program ibland raderas efter en tid, och det gäller de musikprogram och liknande som inte går att ladda ned från hemsidan.
    Annika Webbmaster
  • Hej! Jag laddade ner alla avsnitt i appen, men de gick inte att lyssna på efter den 2 mars. Synd. Går det att ladda ner dem på annat sätt, det du skriver om ovan direkt från hemsidan? För en annan gång...
  • Oj, detta behöver jag verkligen se över, för här har jag helt klart givit dig felaktig information, vilket jag ber om ursäkt över.

    Hann du lyssna?

    Från hemsidan laddar du hem avsnitten här:
    Alla tillgängliga avsnitt: Radioföljetongen & Radionovellen

    Om du går in med datorn så ska det bara vara att klicka på länken "Ladda ned". I mobilen (Android - funkar tyvärr inte på Iphone) kan du också ladda hem med samma knapp.

    Om ljudfilen börjar spelas upp istället för att laddas hem, så kan du "långtrycka" (mobil) eller högerklicka (dator) på nedladdningslänken och sedan välja alternativet "spara mål som". Det senare alternativet kan heta lite olika saker i olika webbläsare.

    Var denna hjälp begriplig? Om inte, berätta vad du använder "för mackapär", så kan jag försöka ge en tydligare beskrivning!
    Annika Webbmaster