Kan jag exportera låtlistan från P2 Live till Spotify?

hej, jag undrar om det går att kopiera musik från Live music konsert Youssou D'nour till Spotify, som man kan göra med P2 världen.
Tack
Catherine

Kommentarer

  • Hej Catherine!

    Konserten du vill kopiera över till Spotify är denna:
    P2 Live: Youssou N'Dour & Le Super Étoile de Dakar

    På den låtlistan saknas Spotify-länkar, se här:
    https://sverigesradio.se/p2live/latlista/2019-01-01

    Förmodligen beror det på att det rör sig om livemusik och verken därför inte är inlagda på samma vis i vår musiklista som de är hos exempelvis P2 Världen, och därför inte fungerar hos Spotify.

    I låtlistan kan du dock se titlarna på de låtar som spelas och om dessa finns (om än inte i denna live-version) hos Spotify, så kan du förstås manuellt lägga in låtarna i den ordning de framfördes under konserten.

    Alltså:
    1. Serigne Fallou
    2. Baykat
    3. Immigrés
    4. Money, Money
    5. Sama Gamou
    6. Birima
    7. 7 Seconds
    8. Set
    9. New Africa
    10. Senegal Rekk
    11. Happy
    12. Mbeuguel Is All
    13. Redemption Song
    Kompositör av alla låtar är Youssou Ndour, utom 7 seconds där det är Youssouy Ndour, Neneh Cherry, Cameron Mcvey och Jonathan Sharp och Redemption Song där det är Bob Marley.

    Lycka till!
    Annika Webbmaster