Kan jag begränsa nyheterna så att jag bara hör inslagen en gång?

Hej! Jag brukar lyssna på poddar av Dagens eko, Ekonomiekot och Kulturnyheterna. Dessa program har flera sändningar per dag och många av inslagen i sändningarna repeteras flera gånger.

Av tidsskäl så skulle jag bara vilja höra varje inslag en gång. Finns det någon daglig sammanfattning av dessa nyhetssändningar där alla inslag ingår, men där man bara behöver höra dem en gång?

Mvh
Håkan Wilén
Örebro

Kommentarer

  • Hej
    Om du följer flödet som bara heter Ekot (https://sverigesradio.se/ekot) så får du bara fyra av de längre sändningarna varje dag.
    Sedan så har vi 'kurerade' nyhetsflöden i appen (under Nyheter) som inte innehåller repetitioner.

    mvh